Fundat l’any 1975, el Club Excursonista Sant Vicenç dels Horts té la voluntat d’aplegar totes aquelles persones interessades en descobrir l’entorn natural i els seus paisatges, així com pujar als cims, des de l’estima i defensa de la natura
Club Excursionista Sant Vicenç dels Horts
Política de privadesa

Darrera actualització el 13 de desembre de 2022
Data d’entrada en vigor el 13 de desembre de 2022

Aquesta Política de Privacitat descriu les polítiques del Club Excursionista Sant Vicenç dels Horts, C/Rafael Casanova 45, 1r pis, Barcelona 08620, correu electrònic: info@clubexcursionista.cat, telèfon: 693004019 sobre la recollida, ús i divulgació de la seva informació que recollim quan utilitzeu el nostre lloc web ( https://www.clubexcursionista.cat ). (el “Servei”). En accedir o utilitzar el Servei, esteu consentint la recollida, l’ús i la divulgació de la vostra informació d’acord amb aquesta Política de privadesa. Si no accepteu el mateix, si us plau, no accediu ni utilitzeu el Servei.

Podem modificar aquesta Política de privadesa en qualsevol moment sense cap avís previ i publicarem la Política de privadesa revisada al Servei. La Política revisada entrarà en vigor 180 dies a partir del moment en què la Política revisada es publica al Servei i el vostre accés o ús continuat del Servei després d’aquest moment suposarà la vostra acceptació de la Política de privadesa revisada. Per tant, us recomanem que reviseu aquesta pàgina periòdicament.

Informació que recollim

Recollirem i processarem la següent informació personal sobre vostè:

• Nom
  • Correu electrònic
  • Mòbil
  • Data de naixement
  • Adreça

Com fem servir la vostra informació

Utilitzarem la informació que recopilem sobre vostè amb les finalitats següents:

• Recollida de comentaris dels clients
  • Informació de l’administració

Si volem utilitzar la vostra informació per a qualsevol altre propòsit, us demanarem el consentiment i utilitzarem la vostra informació només en rebre el vostre consentiment i, després, només per a les finalitats per a les quals atorguem el consentiment, tret que ens demani el contrari per Llei.

Com compartim la vostra informació

No transferirem la vostra informació personal a cap tercer sense demanar el vostre consentiment, excepte en circumstàncies limitades com es descriu a continuació:

Analítica

Exigim que aquests tercers utilitzin la informació personal que els transferim només per a la finalitat per a la qual va ser transferida i que no la conservin durant més temps del necessari per complir amb la finalitat esmentada.
També podem revelar la vostra informació personal per als següents motius: (1) per complir amb la llei, la regulació, l’ordre judicial o un altre procés legal aplicable; (2) per fer complir els vostres acords amb nosaltres, inclosa aquesta Política de privadesa; o (3) per respondre a les reclamacions que el vostre ús del Servei infringeix els drets de tercers. Si el Servei o la nostra empresa es fusiona o s’adquireix amb una altra empresa, la seva informació serà un dels actius que es transfereixen al nou propietari.

Conservació de la vostra informació:

Conservarem la vostra informació personal amb nosaltres durant 90 dies a 2 anys després que els usuaris finalitzin els seus comptes o durant el temps que la necessitem per complir amb les finalitats per a les quals es va recopilar, tal com es detalla en aquesta Política de privadesa. És possible que hàgim de conservar certa informació durant períodes més llargs, com ara el manteniment de registres/informes d’acord amb la legislació aplicable o per altres motius legítims, com ara l’aplicació de drets legals, la prevenció del frau, etc. Informació anònima residual i informació agregada, cap dels quals us identifica. (directament o indirectament), es poden emmagatzemar indefinidament.

Els teus drets:

Depenent de la llei que s’apliqui, és possible que tinguis dret a accedir i rectificar o esborrar les teves dades personals o rebre una còpia de les teves dades personals, restringir o oposar-te al tractament actiu de les teves dades, sol·licita’ns que compartim (portatge) les teves dades personals. informació a una altra entitat, retirar qualsevol consentiment que ens vau proporcionar per processar les vostres dades, el dret a presentar una queixa davant una autoritat legal i altres drets que puguin ser rellevants segons les lleis aplicables. Per exercir aquests drets, pots escriure’ns a info@clubexcursionista.cat. Respondrem a la seva sol·licitud d’acord amb la legislació aplicable.
Tingueu en compte que si no ens permet recollir o processar la informació personal requerida o retirar el consentiment per tractar-la amb les finalitats requerides, és possible que no pugueu accedir o utilitzar els serveis per als quals es va demanar la vostra informació.

Galetes Etc.

Per obtenir més informació sobre com les fem servir i les vostres opcions en relació amb aquestes tecnologies de seguiment, consulteu la nostra Política de galetes.

Seguretat:

La seguretat de la seva informació és important per a nosaltres i utilitzarem mesures de seguretat raonables per evitar la pèrdua, el mal ús o l’alteració no autoritzada de la seva informació sota el nostre control. No obstant això, donats els riscos inherents, no podem garantir la seguretat absoluta i, en conseqüència, no podem garantir ni garantir la seguretat de cap informació que ens transmeteu i ho feu sota el vostre propi risc.

Enllaços de tercers i ús de la vostra informació:

El nostre servei pot contenir enllaços a altres llocs web que no operem per nosaltres. Aquesta Política de privadesa no aborda la política de privadesa i altres pràctiques de tercers, inclòs qualsevol tercer que exploti qualsevol lloc web o servei al qual es pugui accedir mitjançant un enllaç al Servei. Us recomanem fermament que reviseu la política de privadesa de cada lloc