Fundat l’any 1975, el Club Excursonista Sant Vicenç dels Horts té la voluntat d’aplegar totes aquelles persones interessades en descobrir l’entorn natural i els seus paisatges, així com pujar als cims, des de l’estima i defensa de la natura
Club Excursionista Sant Vicenç dels Horts
Qui som?

Club Excursionista Sant Vicenç dels Horts

Qui som?

El Club Excursionista Sant Vicenç dels Horts és una entitat fundada l’any 1975. Té la voluntat d’aplegar totes aquelles persones interessades en descobrir l’entorn natural i els seus paisatges, així com pujar als cims, des de l’estima i defensa de la natura.

Què fem?

El Club Excursionista posa a l’abast dels seus socis la pràctica de diverses modalitats esportives, com ara el senderisme, l’alpinisme, l’escalada, les vies ferrades, el caiac o la BTT entre d’altres.

També promou un cicle anual de conferències i cinema de muntanya, i les tradicionals caminades de primavera i la nocturna d’estiu.

I els més petits?

Des del Club Excursionista es treballa per a que els infants també aprenguin els valors d’estima i defensa de la natura des de ben petits. Per aquest motiu, organitzem sortides familiars que – a banda de la descoberta de la natura – permeten transmetre valors com l’esforç, el sacrifici, la constància, la paciència i la companyonia.

El nostre estil

Els propis socis participen de l’entitat i la gestionen de forma assembleària. El Club Excursionista escolta i valora totes les aportacions de les persones sòcies.

El Club Excursionista no és una agència de viatges. És un col·lectiu que treballa i gestiona el club al servei de les persones sòcies.